- Asistenta sociala - Comuna Tutova


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.


PRIMĂRIA --> Asistență socială

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

1. Actele de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei
- copii după BI-CI;
- certificatele de nastere ale copiilor;
- certificatul de căsătorie;
- hotărârea definitivă de încuviințare a adopției, de plasament familial al minorului, potrivit legii;
- actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator.

2. Acte de venit:
La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le realizează sau, după caz, le-au realizat în luna anterioară solicitării dreptului (de exemplu cerere depusa in luna octombrie 2014 va fi completata cu ve Citeste mai mult...

Vizualizari: 185
Data creare: 27-04-2017 00:46:31

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

ACTE NECESARE DOSAR:
-dosar cu șina,
-cerere completata și semnata de reprezentantul legal al copilului;
-originalul și copia certificatului de nastere al copilului;
-actul de identitate al reprezentantului legal;
-documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal și orice alte documente justificative, dupa caz;
-daca solicitantul opteaza pentru primirea alocatiei de stat in cont personal se solicita extras de cont, cont IBAN de la banca.
In situația în care părinții nu sunt căsătoriți, se solicit prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 169
Data creare: 27-04-2017 00:51:47

Acte necesare pentru alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

Alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

- CERTIFICAT NASTERE COPIL - copie și original
- BULETINE/CARTI IDENTITATE PARINTI - copie și original;
- Extras cont pe numele solicitantului / titularului - (dacă se doreste plata în cont bancar);
- Dosar șina;
- Formularul E 411/Adeverință de la instituțiile abilitate (din țara unde s-a născut copilul) sau adeverință de salariat cu menționarea datei angajării pentru părinții care lucrează în România.
In situația in care părinții nu sunt căsătoriți, se solicita prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 162
Data creare: 27-04-2017 00:52:36

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate
Pensia de invaliditate se cuvine persoanelor total sau cel puțin jumătate din capacitatea de muncă, din cauza:
1. accidentelor de muncă și bolilor profesionale, conform legii;
2. neoplaziilor și celorlalte boli prevăzute de art.68 al.1 lit.b din Legea 63/2010;
3. bolilor obisnuite și accidentelor care nu au legătură cu munca.

în raport cu gradul de reducere a capacității de muncă invaliditatea este:
1. de gradul I, caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă și a capacității de autoîngrijire;
2. de gradul II caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă, cu păstrarea capacității de autoîngrijire;
3. de gradul III, caracterizată prin pierderea a Citeste mai mult...

Vizualizari: 243
Data creare: 27-04-2017 01:17:32

Acte necesare depunerii ajutorului social

Acte necesare depunerii ajutorului social

- Acte de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei (buletin/carte de identitate, certificat de nastere /căsătorie/ deces, hotărâre judecătorească de divorț, livret familie) - original și copie;
- Acte de venit (cupon pensie, plasament familial, îndemnizație persoana cu handicap, adeverință de salariu, declarație de la notar cu privire la venituri);
- Adeverință Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă TRIMESTRIAL — persoana aptă de muncă este în căutarea unui loc de muncă și nu a refuzat nejustificat un loc de muncă/ curs de calificare);
- Adeverință privind starea sănătății (certificate medicale din care să rezulte înadrarea în categoria persoanelor cu Citeste mai mult...

Vizualizari: 191
Data creare: 27-04-2017 01:19:37

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Acte necesare în vederea intocmirii dosarului pentru alocația de sustinere a familiei, pentru familiile care au în intreținere copii minori și care au un venit net de pana la 530 lei/membru de familie:
-livretul de familie, completat la zi (de catre Serviciul Stare Civila) - copie și original;
-carti/buletine de indentitate ale parintilor (copie și original);
-Certificat atestare fiscala pentru anul anterior depunerii cererii
-certificatul de căsătorie al părinților (copie și original);
-certificate de nastere ale copiilor minori și cărți de identitate (dupa caz);
-adeverințe privind venitul net, sau cupoane de pensie / ajutor de somaj / ajutor social / dec Citeste mai mult...

Vizualizari: 178
Data creare: 27-04-2017 01:20:45

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

ACTE NECESARE DOSAR (in copie)
-cerere tip- (Anexa 1);
-documente identitate parinti;
-certificat casatorie;
-certificate de nastere ale tuturor copiilor- original și copie;
-extras de cont pe numele solicitantului;
-dosar cu șina.
-adeverința tip - (Anexa 2), eliberată de către angajator, din care să reiasă indeplinirea condițiilor legale privind stagiul de cotizare și veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an inainte de nasterea copilului); Observație: adeverință tip - format nou (Anexa 2) mentionează și numărul de zile lucrate, concediu medical și de odihnă pentru fiecare din lunile din perioada stagiului de cotizare Citeste mai mult...

Vizualizari: 180
Data creare: 27-04-2017 01:21:42

HG 449/2016 din 22 iunie 2016 ref. la concediul și indemizatia de crestere a copilului

în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. IV din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, Guvernul a adoptat o noua hotarare (HOTĂRÂREA Nr. 449/2016 in data de 22 iunie 2016) prin care se modifica și completeaza Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011.

Va invitam sa analizati continutul acesteia pentru a afla in ce conditii persoana îndreptățită poate intra in posesia acestei indemnizatii. De asemenea veti gasi atasate Cereri Citeste mai mult...

Documente pdf
HOTĂRÂRE Nr. 449 2016 din 22 iunie 2016 referitoare la concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului
Cerere pentru prelungirea sau reluarea concediului de crestere a copilului si plata imdenizatiei lunare
Optiunea 1-1an
Optiunea 2- 2ani
Agenția Județeană de Plăți și Inspecție Socială VASLUI - date de contact
OrdMMuncii1099_prel_rel_ICC_iun16
Tab aplic norme cic_28iun16

Vizualizari: 205
Data creare: 27-04-2017 01:22:40

Caminul pentru persoane varstnice TUTOVA


CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE TUTOVA

În comuna Tutova funcţionează un „Cămin pentru persoane vârstnice", cu un numar de 60 de locuri, care a fost înfiinţat prin reorganizarea, începând cu 1 aprilie 2011, a Spitalului de Cronici „Dr. I.T. Nicolaescu", conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 212/2011, privind aprobarea Programului de Interes Naţional „Dezvoltarea reţelei naţionale de cămine pentru persoane vârstnice".

Autoritatea locală a reușit ca, în termenul prevăzut de lege să acrediteze unitatea, ca furnizor de servicii sociale, programul de finanţare cu Ministerul Muncii, Familiei și Protecţiei Sociale, derulându-se pe o perioadă de 33 de luni, începând de la data de 1 aprilie 2011 până la 31 decembrie 2013 Citeste mai mult...

Foto
Caminul pentru persoane varstnice TUTOVA

Vizualizari: 919
Data creare: 27-04-2017 07:58:38

Serviciul Public de Asistenţă Socială (SPAS)

SERVICII SOCIALE

Serviciile sociale reprezintă o forma de suport activ pentru familiile și comunităţile aflate în dificultate.
Asistenţa socială presupune un ansamblu complex de măsuri și acţiuni realizate pentru a răspunde nevoilor sociale individuale, familiale sau de grup, în vederea prevenirii și depășirii unor situaţii de dificultate, vulnerabilitate sau dependenţă pentru prezervarea autonomiei și protecţiei persoanei, pentru prevenirea marginalizării și excluziunii sociale, pentru promovarea incluziunii sociale și în scopul creșterii calităţii vieţii.
Principalul furnizor de asistenţă socială din comună este Serviciul Public de Asistenţă Socială (SPAS), acreditat conform legislaţiei în vigoare și subordonat Consiliulu Citeste mai mult...

Vizualizari: 187
Data creare: 27-04-2017 23:20:27

Prezentarea generală a comunei Tutova, judeţul Vaslui

Imagine generala a comunei Tutova, judetul VasluiComuna Tutova se află situată la limita de sud a judeţului Vaslui, la 15 km sud de orașul Bârlad, pe DE 581 si este formată din satele Bădeana, Ciortolom, Coroiu, Crivești, Tutova (reședința) și Vizureni.

Anunț program SIPOCA

Sipoca„Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit"- cod SIPOCA 35